De reis naar de kust - Reisverslag uit Levanto, Italië van Léon & Esther - WaarBenJij.nu De reis naar de kust - Reisverslag uit Levanto, Italië van Léon & Esther - WaarBenJij.nu

De reis naar de kust

Blijf op de hoogte en volg Léon & Esther

24 September 2014 | Italië, Levanto

Dankzij onze lieve dochter waren we weer vroeg uit de veren. Het is een bewolkte dag vandaag. Daardoor gaat het rijden extra makkelijk. Jij sliep, papa reed en mama gaf de weginstructies. Ook vandaag passeerden we weer veel tolwegen. Buiten de ontelbare vele tunnels, was het ook veel klimmen en dalen. De eindbestemming is Levanto. Dit is een badplaats in de buurt van cinque terre. Op camping aqua dolce was het erg druk. Toen wij aankwamen waren er nog maar twee plekken beschikbaar en een uur later was er niets meer te krijgen. Wij namen de grootste, welke geen slechte keuze bleek te zijn. Omdat we meteen aan het toiletgebouw grensde, kreeg jij erg veel bekijks. De rest van de dag hebben we het dorpje en het strand even kort verkend. Als avondeten heeft papa Hollandse pot gemaakt. Daarna lekker douchen en op tijd naar bed.