Wereld dierendag - Reisverslag uit Saintes-Maries-de-la-Mer, Frankrijk van Léon & Esther - WaarBenJij.nu Wereld dierendag - Reisverslag uit Saintes-Maries-de-la-Mer, Frankrijk van Léon & Esther - WaarBenJij.nu

Wereld dierendag

Blijf op de hoogte en volg Léon & Esther

04 Oktober 2014 | Frankrijk, Saintes-Maries-de-la-Mer

Feest vandaag. Lang zal Lizzy leven, wereld dierendag! Dus we zijn de ochtend gestart voor Lizzy te zingen. Jij vond het fantastisch. Na het ontbijt hebben we alles ingepakt en waren we om 10:00 alweer onderweg naar de volgende bestemming. Het was ongeveer 3 uurtjes rijden naar Saintes Maria de la mer. We waren bijna bij de camping toen jij begon te spugen. Wagenziek? Na de check-in op camping du clos du rhone hebben we een mooie schaduwplek gezocht. We hadden nog ruim de tijd over om de regio te verkennen. Net buiten de camping lag een cache en van daaruit zijn we naar het strand gelopen. Dit privestrand van de camping nodigde wel heel erg uit. Daardoor besloten we ons om te kleden en terug te gaan. Zo gezegd, zo gedaan.. Toen we terug kwamen stonden er een aantal spotters op de zee te turen. En ja hoor, de vinnen van de dolfijnen/ walvissen waren goed te zien. Wat blijft dit toch mooi! Mama heeft de hele tijd op de rotsen naar de dolfijnen staan turen. Papa en ik waren al in zee en Lizzy rende paniekerig de rotsen op. Uiteindelijk hebben we samen lekker gezwommen en heeft Lizzy zwemles gekregen. Er was zelfs een Frans meisje dat de hele tijd met Lizzy gespeeld heeft. Jij voelde je nog steeds niet super, waardoor je die avond wederom een aantal keren gespuugd hebt. Op tijd naar bedje, dan gaat het morgen vast een stuk beter.