Prachtige sterrenhemel - Reisverslag uit Saint-Maurice-l'Exil, Frankrijk van Léon & Esther - WaarBenJij.nu Prachtige sterrenhemel - Reisverslag uit Saint-Maurice-l'Exil, Frankrijk van Léon & Esther - WaarBenJij.nu

Prachtige sterrenhemel

Blijf op de hoogte en volg Léon & Esther

07 Oktober 2014 | Frankrijk, Saint-Maurice-l'Exil

We hebben een paar fijne dagen gehad, maar nu werd het tijd om verder naar het noorden te rijden. Papa had een camping bij Condrieu uitgezocht, maar toen we daar aankwamen bleek dat ze geen campers accepteerden. Dus we moesten op zoek naar iets anders. 12 km verder de bergen in had mama een boerderij camping gevonden. Deze zou nog open zijn. Het was even zoeken, maar daar aangekomen werd niet open gedaan. Een zwarte herdershond jaagde mama van het erf. Dit was dus geen geschikte plek voor jou en Lizzy, dus maar weer verder zoeken. Op de heenweg hadden we nog een campingbord gezien. Misschien konden we daar wel terecht. Het zat ons vandaag echter niet mee, want ook deze was vanaf 30-9 dicht. En nu? Weer via internet op de gsm zoeken en binnen 10 km zou er eentje liggen die wel open was. Het was inmiddels al half 4, dus het werd hoog tijd. Anders zouden we met jouw eten en het uitlaten van Lizzy in de knoop komen. Camping le Colombier in Saint Maurice L'exil was gelukkig wel nog open. Het was een rustige camping met panoramisch uitzicht op de bergen. Er waren veel Hollanders, Duitsers en enkele andere nationaliteiten. Aan het einde van de dag heb jij ook nog even met papa in het verwarmd zwembad (welke ijskoud was) gezwommen. Je wordt een echte waterrat. Papa en mama hebben heerlijk onder de sterren geslapen.